Tuesday 3 March 2009

Avatar

Πρέπει να μιλήσω και να εξηγήσω τι συμβαίνει με το avatar μου.

Το ζητάει ο Wert και δεν του χαλάω χατήρι. (Άντε και για την Ανασαιμιά το κάνω).

Όταν έφτιαχνα το μπλογκ, με ρώτησε στο profile ποια είναι η αγαπημένη μου ταινία. Τότε σκεφτόμουνα και κατάλαβα πως δεν υπάρχει μία αγαπημένη αλλά σίγουρα μου άρεσαν εκείνη την περίοδο ταινίες του Ασιατικού κινηματογράφου.

Θυμήθηκα την In the mood for love, μια ταινία που με άγγιξε πάρα πολύ αφού έχει την ίδια μελαγχολία που, πιστεύω πως έχει ο χαρακτήρας μου και - ίσως θα πουν αυτοί που με έχουν δει - και τα μάτια μου.

Αμέσως γεννήθηκε η επιθυμία να βάλω μια φωτό από αυτή την ταινία και με λίγο search βρήκα την πιο σκοτεινή φωτό.

Σε αυτή ο Tony Leung καπνίζει μόνος στο εστιατόριο στο οποίο τρώει και μοιάζουν οι σκέψεις να έχουν χωρίσει από το σώμα του. Είναι δύο άνθρωποι στην πραγματικότητα και αν κοιτάξετε καλά θα δείτε και τον δεύτερο μέσα στην φωτό:

8 comments:

. said...

Πραγματικά υπέροχη φωτογραφία. Θα μπορούσε κανείς να τη κοιτάζει ώρες και να τη ψάχνει,να την αναλύει,να τη μελετάει.

Ευχαριστώ για τη συμμετοχή!

Καλή σου μέρα!

Unknown said...

Δεν την έχω δεί την ταινια σύντροφε βάσκες αλλά σου προτείνω μια ταινιάρα να πάς να την δείς η να την κατεβάζεις μιας και είσαι λάτρης του Σινεμά.
http://www.imdb.com/title/tt1205489/

Όλα τα λεφτά ο κλήντ...

ΥΓ
Περιμένω να τα λέμε και απο το blog κάνε κανά σχόλιο βρέ δεν κοστίζει...

Βάσκες said...

Θα την δω οπωσδήποτε. Να δεις και συ αυτή που προτείνω. Θα σου αρέσει...

wert01gf said...

Διάφανε φίλε Βάσκες, ο καλός ασιατικός κινηματογράφος έχει αυτή τη μαγεία, αφήνει το κάτι παραπάνω.

Αν και συνήθως δεν συμμετέχω σε τέτοιου είδους "παιχνίδια", μου άρεσε αυτό το πηγαινέλα με τα avatars. Έχει αρκετό ενδιαφέρον.

"You don't get harmony when everybody sings the same note." Doug Floyd

Βάσκες said...

Wert, πράγματι είχε πλάκα.

Σκέφτομαι να ξεκινήσω και εγώ ένα, ίσως όμως λίγο πιο σοβαρό. Θα το σκεφτώ.

gremiii said...

τώρα με έβαλες σε σκέψεις...

Alexandros said...

Ειλικρινά, από τα καλύτερα αvatar που έχω δει. Πάντα μου έκανε εντύπωση. Να περνάς καλά!

Ασκαρδαμυκτί said...

Και το λιγνομουστακάκι λέει πολλά... χεχε