Monday 7 April 2008

19 απαντήσεις ζητούν ερώτηση

Μια δαιμονισμένη μπλόγκερ μου έβαλε το ηλεκτρονικό πιστόλι στον ψηφιακό μου κρόταφο και με εξανάγκασε να απαντήσω στις ακόλουθες ανακριτικής φύσεως ερωτήσεις.

Άλλο που δεν ήθελα.

1. Γιατί κλαις; Γιατί ανήκω στο είδος homo sapiens το οποίο έρχεται έτοιμο - από κατασκευής του - με δακρυγόνους αδένες οι οποίοι όποτε τους κατέβει ανοίγουν τις κάνουλες των δακρύων.

2. Γιατί δεν κλαις; Γιατί χρόνια βιασμών, καψιμάτων με τσιγάρα στα μπράτσα, κλεισίματος στο υγρό, ανήλιαγο υπόγειο από την μητριά μου, η οποία με κρατούσε ζωντανό, μόνο και μόνο για να διαχειρίζεται το καταπίστευμα που μου έδωσε ο μόνιμα απών σε δουλειές πατέρας μου, με έκαναν σκληροτράχηλο και δυνατό.

3. Που είναι ο βάλτος; Εκεί που τον άφησα. Οι βάλτοι είναι εξαιρετικά υπάκουοι, και δεν φεύγουν από εκεί που τους άφησες χωρίς άδεια.

4. Ποιός και πού είναι ο δεσμοφύλακας. Ο έχων τα κλειδία της εξόδου και ο κρατών το μυστικό της βασιλείας των κεραυνών.

5. Που συναντάς μια εντελώς δική σου άβυσσο; Πουθενά. Η άβυσσος είναι σαν αμοιβάδα. Δημιουργείς την δική σου η οποία αυτομάτως ενώνεται με την μαμά άβυσσο όλων των άλλων σε μια μεγάλη, αβυσσαλέα, κατάμαυρη άβυσσο. Συνεπώς, δεν την συναντάς μόνη ποτέ.

6. Περιφρονείς κάτι; Τους περιφρονούντες.

7. Θα ερωτευόσουν για πάντα; Δεν έχω επιλογή στον έρωτα. Έρχεται όποτε θέλει, φεύγει όποτε θέλει. Ρωτήστε αυτόν και όχι εμένα.

8. Γιατί πουλιούνται τα “έργα τέχνης”; Γιατί δοκιμάσαμε να τα χαρίσουμε και κανένας δεν τα ήθελε. Τώρα ο κάθε ματαιόδοξος τα αποζητάει. Job well done, I say.

9. Μήπως να αφαιρεθούν τα εισαγωγικά στην παραπάνω ερώτηση; Τα εισαγωγικά αν αφαιρεθούν θα πρέπει κάτι άλλο να προστεθεί για την ισορροπία της φράσης. Άτοπο.

10. Do you remember revolution; Έτσι μου λέει ο ψυχαναλυτής μου που με υπνώτισε. Στην επανάσταση ήμουν αντιδραστικός λέει. Τώρα που δεν υπάρχει την αποζητάω. Μια ζωή στην μειοψηφία, μόνο τότε είμαι χαρούμενος.

11. Θα ανέβαινες σ’ένα βουνό, αν το επέβαλε το ωροσκόπιο σου; Θα μπορούσα να ανέβω σε ένα βουνό κάθε μέρα, μέχρι να μου το πει το ωροσκόπιο. Ή ο ωροσκόπος. Ή η αφροδίτη, ή η Σελήνη, ή ο Άρης, ή, ή, ή... κάηκα.

12. Θα σκότωνες τον παππού σου, αν το τζάμι δεν έσπαγε απ΄τον πάγο; Μα για αυτό τον λόγο τον σκότωσα. Τον πέταξα στο τζάμι και θα μου γυρνούσε πίσω, όπως τόσα μπαλάκια που είχα πετάξει μέχρι τότε. Το τζάμι όμως ήταν παγωμένο και έσπασε. Τα υπόλοιπα είναι ακατάλληλα για περιγραφή σε ένα μέσο που βλέπουν και παιδιά, οπότε αρκεί να πούμε πως πέθανε ο παππούλης.

13. Θα μπορούσες να κλείσεις τα μάτια σου, αν η ζωή σου έστηνε καρτέρι; Όχι. Δεν βρέθηκε άνθρωπος που άντεξε στον πόλεμο της ζωής. Αν κλείσεις τα μάτια χάθηκες.

14. Θα κυλούσε η πέτρα του θανάτου το πρωί, εάν δεν κινδυνεύατε να τιμωρηθείτε από το νόμο; Η πέτρα του θανάτου κυλάει κάθε πρωϊ. Αλοίμονο σ'αυτόν που θα βρεθεί στο διάβα της.

15. Έτσι, έτσι, έτσι αααΑΑΑΑΑΧΧΧΧΧΧΧΧ! Ναι.

16. Θα εξετάζατε το ενδεχόμενο να διανύσετε μετά τα μεσάνυχτα απ’την αρχή μέρι το τέλος την οδό Αχαρνών, αν γνωρίζατε οτι ποτέ δεν θα σας συλλάβουν; Αρκεί να συλλάβουν αυτόν που θα ασελγίσει πάνω μου.

17. Θα σκότωνες τον Μπους, αν σου χάριζαν 10 λαχταριστά εκλέρ; Όχι. Δεν θα έκανα τίποτε για εκλέρ. Τουλουμπάκια προσφέρετε;

18. Θα μου έδειχνες τα σαπισμένα σου δόντια, αν έβλεπες μέσα τους τα αστέρια; Αμάν και μόλις γύρισα από τον οδοντίατρο και δεν τον ρώτησα αν είδε τα αστέρια. Εδώ τα δείχνω για χειρότερους λόγους, εκεί θα κολλήσω;

19. Θα έπεφτες στο πηγάδι αν ήσουν θλιμμένος; Όχι. Θα έχτιζα τα λουλούδια στην γλάστρα.

Στα πλαίσια του ολυμπιακού πνεύματος θα δώσω την φλόγα στους niemandsrose, nomad, ασκαρδαμυκτί, jimmy rose.

Blogged with the Flock Browser

12 comments:

Jimmy Rose said...

Ασφαλώς και θα δεχτώ την πρό(σ)κληση.
Μου αρέσουν τα παιχνίδια, πάσης φύσεως...
Καλησπέρα
(δεν έχω διαβάσει ακόμα το δικό σου κείμενο. θα ακολουθήσει σχόλιο).

Ασκαρδαμυκτί said...

Ευχαριστώ κι εγώ για την πρόσκληση!
Αν και είμαι σπασικλάκι, θα ανταποκριθώ... χρειάζομαι όμως λίγο χρόνο.
Τελικά δεν μας είπες... η "δαιμονισμένη μπλόγκερ" ασέλγησε πάνω σου στην οδό Αχαρνών;

Laplace said...

tis kalhsperes mu!egw dystyxws den prolabainw na symmetasxw alla maresan oi apanthseis sou :P :))

Βάσκες said...

laplace78 την επόμενη δεν θα έχεις τρόπο να ξεφύγεις.

Πρόσεχε....

Ασκαρδά, πράγματι. Το κωλαράκι μου το ξέρει...

hasapi grammata said...

perimenoume tin floga ton ipoloipon...
isos kapoia mera perasi kai se emas

demon said...

Βάσκες, πολύ χαίρομαι που σε προσκάλεσα λοιπόν. Και με εντυπωσίασες με τις απαντήσεις σου. just don't ask why. BRAVA

demon said...

Βάσκες, ΤΩΡΑ ΤΟ ΕΙΔΑ!!! Μα τις λες στο παιδί; Ασκαρδαμυκτί!? Αν ασέλγησα στον Βάσκες. GUYS,,,
Υ.Γ. Θα 'θελες?!

Βάσκες said...

@hasapi

Θα περάσει, θα περάσει...

@demon

Let's take it offline! Και οι τοίχοι έχουν αυτιά ;)

BLUEPRINTS said...

α, εσύ είσαι χειρότερα απ'ότι νόμιζα, συγχαρητήρια νέε μου

Βάσκες said...

Που θα πάει θα μου περάσει. ;)

Niemandsrose said...

Τα θέματα ήταν βατά αλλά εγώ είχα διαβάσει μόνο τα SOS. Τι εστί έρως; Τι γνώμη έχεις για την κτήτωρ; Και τέτοια. Δε πειράζει, του χρόνου πάλι.

Βάσκες said...

Πολύ επρώτευσαν χωρίς να έχουν πτυχίο...