Friday 22 February 2008

Ανανέωση θητείας

Ανανεώθηκε η θητεία του κ. Κ.Χ. με το υπ'αριθμόν ΙΕΧ 4356 αυτοκίνητο μάρκας SsangYong, ως προέδρου της Επιτροπής Εξισορρόπησης Κυκλοφορίας Λωρίδων.

Ο κ. Κ.Χ. θεωρήθηκε πολύ επιτυχημένος στο έργο του και η επιτροπή της Βουλής που τον εξέτασε, επιβεβαίωσε την εμπιστοσύνη της στο πρόσωπό του.

Σημειωτέον, πως στην διάρκεια της τελευταίας θητείας του κ. Κ.Χ. ο ίδιος επιλήφθηκε της διαδρομής, Αλεξάνδρας-Κηφισίας με μερικές παρακάμψεις από Πανόρμου, ενώ υπάλληλοι της επιτροπής βρίσκονται καθημερινά σε διάφορες διαδρομές του Λεκανοπεδίου.

Σκοπός της επιτροπής είναι με γρήγορες κινήσεις, να εξισορροπεί την κυκλοφορία μεταξύ των λωρίδων κυκλοφορίας.  Υπάλληλοι της,\ αλλάζουν λωρίδες συνέχεια ανάλογα με το πια πηγαίνει πιο γρήγορα, ώστε να επέρχεται μια παρόμοια ροή στην κυκλοφορία των λωρίδων.  Η αλλαγή της λωρίδας γίνεται άμεσα, καμιά φορά χωρίς προειδοποίηση ώστε να υπάρχει άμεση εξισορρόπηση.

«Υπάρχει άμεση ανάγκη για εκπαίδευση των οδηγών ώστε να μην μας φέρονται σαν δεύτερης κατηγορίας οδηγούς. Μας κορνάρουν, μας βρίζουν και χειρονομούν, ενώ εμείς επιτελούμε το έργο στο οποίο ταχθήκαμε από την Πολιτεία.» δήλωσε ο ίδιος ο κ. Κ.Χ. έξω από την Βουλή. «Φανταστείτε μόλις χθες, μετά από τέσσερεις αλλαγές λωρίδων που χρειάστηκε να κάνω στον Φάρο Ψυχικού, στην διασταύρωση με Κατεχάκη, και ξανά στην Πανόρμου, με πλησίασε μοτοσυκλετιστής και μου συνέστησε να πάρω μηχανάκι αν δεν μου αρέσει το αυτοκίνητο! Ανάρμοστη συμπεριφορά.»

Στην θητεία του κ. Κ.Χ. έγιναν 125.465 αλλαγές λωρίδων με προειδοποίηση και 244.502 χωρίς.  Οι υπάλληλοι της επιτροπής αυξήθηκαν από 526 σε 894 με στόλο αυτοκινήτων από 20 εταιρίες κατασκευής.

Ας φροντίσουμε όλοι μας να φερόμαστε καλύτερα σε αυτούς τους δημόσιους λειτουργούς.

Blogged with Flock

2 comments:

Anonymous said...

Απαιτείται εκτιμώ εισήγηση από ειδική επιστημονική Επιτροπή, η οποία να γνωστοποιεί στους ιθύνοντες ότι θα γλιτώναμε αρκετά κρατικά κονδύλια αν αντί για το εν λόγω Σώμα Οδηγών επιχορηγείτο ενημερωτική καμπάνια που να εξηγούσε σε όλους ότι είναι μάταιο να αλλάζουν λωρίδες σε δρόμους με περισσότερες από 2 λωρίδες (λαμβάνοντας υπόψη αφενός τη μαθηματική πιθανότητα του να κινείσαι στην πιο γρήγορη λωρίδα (1/Ν) και αφετέρου το νόμο του Murphy)!

squarelogic said...

Καλο!(και το ποστ και το μαθηματικο σχολιο!)